Margareta Paslaru - Lasa-mi Toamna, Pomii Verzi

Asculta mai multe audio diverse

duminică, 26 octombrie 2014

Farmec de octombrie


 Octombrie..,emoţii, vise, împliniri
 Podoabă în culoare de aramă
 Fior păgân, păstrate amintiri
 Ce-n foşnetul de frunze iar ne cheamă.
 Octombrie, tu brumărelule-ai adus
Mereu o altă primăvară
Pastelul tău cu dărnicie pus
 Mă face să mă nasc a doua oară.
 Octombrie, destinele alini
 Cu farmecu-ţi ne umpli de lumină
 Regină-i crizantema prin grădini
 Valsând prin noapte când e lună plină.
Octombrie, sub cerul tău plinit
Adăposteşti atâta împăcare
De după deal, o zi a răsărit
 Curată, limpede ce-n lume seamăn n-are.
 Octombrie.., mai ai puţin
 Şi ai să pleci ca altă dată
Mă înfior, dar nu de dor sau chin
 Desăvârşirea ta, în farmece mă îmbată.

Autor necunoscut